قوانین و مقررات

تمامی محصولات فروشگاه موبو دوکس به صورت مجازی می‌باشند، و هیچ گونه کالای فیزیکی تحویل مشتری نمی‌گردد.

مشتری موظف به ارائه اطلاعات کامل و صحیح می‌باشد.

مشتری حق به اشتراک گذاشتن مشخصات اکانت فروشگاه موبو دوکس را در اختیار سایر فروشگاه و همکاران را ندارد، و مسئولیت آن تماماً به عهده صاحب اکانت است.

مشتری تعهد می‌کند که با آگاهی کامل از توضیحات هر محصول آن را خریداری می‌کند. و پس از تحویل محصول حق اعتراض ندارد.

مسئولیت خرید با هر کارت بانکی به عهده مشتری میباشد ، و مشتری تعهد می‌کند که تنها با اطلاع و آگاهی صاحب حساب اقدام به پرداخت می‌کند، در غیر این صورت تمامی عواقب و مسئولیت به عهده شخص مشتری است. و فروشگاه موبو دوکس موظف است ، تمامی مستندات و مدارک موجود در خصوص خرید مشتری را در اختیار پلیس فتا قرار دهد.

ساعت کاری موبو دوکس از 14 الی 12بامداد و اعتراض مشتری در خصوص انجام نشدن سفارش و یا عدم دسترسی به پشتیبانی در خارج از ساعات کاری ممکن نمیباشد.

خرید و عودت وجه

با توجه به نوع محصولات موبو دوکس هیچ‌کدام از محصولات و یا خدمات ارائه شده قابل عودت و تعویض نمی‌باشند، لطفا در انتخاب محصول دقت فرمایید.

با توجه به مجازی بودن محصولات و پرداخت درون بازی از طریق پرداخت های ارزی، در صورتی که مشتری اطلاعات اکانت بازی خود را شامل ( ایمیل یا پسورد ) و.. اشتباه وارد کند و سفارش “تکمیل” شود به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه و یا تعویض وجود نخواهد داشت.

درخواست عودت وجه یا تعویض بعد از “تکمیل شدن سفارش” فقط زمانی امکان پذیر است که اشتباه نه از سمت مشتری، بلکه از طرف کارمندان فروشگاه ما باشد.

در صورتی که فروشگاه موبو دوکس قادر به انجام سفارش مشتری نباشد، مبلغ سفارش به صورت کامل و بدون کسر کارمزد و مالیات به حساب بانکی که خرید با آن انجام شده است برگشت داده می‌شود.

در صورتی که سفارش مشتری به هر نحوی قابل انجام نباشد و یا دارای مشکل باشد، مبلغ سفارش با کسر مالیات به حساب بانکی کاربر برگشت داده می‌شود.

برگشت وجه سفارش به حساب مشتریان فقط به حسابی که خرید با آن انجام شده است امکان پذیر است.

برگشت وجه سفارش به حساب مشتری 1 الی 3 روز کاری زمانبر خواهد بود.

در شرایطی خاص ممکن است برای برگشت مبلغ سفارش، فروشگاه موبو دوکس از مشتری درخواست احراز هویت کند. در این صورت مشتری موظف به ارائه اطلاعات کامل می‌باشد.

سلب مسئولیت

مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل و پسورد اکانت) می‌باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نادرست به عهده شخص خریدار می‌باشد.

فروشگاه موبو دوکس تنها وظیفه فعال کردن سفارش در اکانت مشتری را دارد، و مشکلاتی همچون: خطای سرور بازی، مشکلات فنی بازی، مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری و موارد مشابه به عهده مشتری می‌باشد.